اسپری و واکس براق‌کننده داشبورد ماشین یکی از مورداستفاده‌ترین محصولات امروزی برای زیبایی کابین داخلی خودرو بشمار می‌رود چراکه این محصول به رانندگان کمک می‌کند تا سطوح داشبورد اتومبیل‌های خود را کاملاً براق و تمیز نگه‌دارند و در صورت وجود هرگونه لکه و کثیفی بر روی کابین داخلی این امکان فراهم است تا در کمترین زمان ممکن آن را تمیز کرده و براق نمایند. کارایی بالای واکس داشبورد در تمیزکاری سبب شده است که این محصول برای دارندگان اتومبیل و رانندگان خودرو از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار باشد به‌گونه‌ای که تمامی افرادی که به زیبایی خودرو خود اهمیت می‌دهند باید نسبت به خرید این محصول و استفاده از آن اقدام نمایند.

انواع واکس داشبورد 

همان‌طور که در بخش قبل نیز توضیح دادیم؛ این واکس برای براق شدن و تمیز کردن داشبورد خودرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد اما نکته قابل‌توجه اینجاست بدانید که این واکس‌ها به شکل‌های مختلف و انواع گوناگونی در میان مردم وجود داشته و مورداستفاده قرار می‌گیرند که در ادامه به بررسی انواع مختلف آن خواهیم پرداخت.

واکس داشبورد دستی

واکس داشبورد خانگی و یا به عبارتی واکس دست ساز قبلا در میان مردم بسیار مرسوم بود به گونه ای که رانندگان با استفاده از یک دستمال مرطوب، مقداری از محلول سرکه و آب با نسبت 3 به 1 داشبورد خود را تمیز می کردند اما مشکل اصلی این روش که به مرور زمان نیز باعث منسوخ شدن آن شد این بود که هم ماندگاری کمی دارد؛ هم نحوه تهیه آن هزینه زیادی را در برخواهد گرقت و نمی‌توان همیشه این مواد را در دسترس داشت.

واکس داشبورد شیمیایی

امروزه تمیز کردن داشبورد خودرو و سایر بخش های آن شکل دیگری به خود گرفته و به عبارتی راحت تر شده است؛ به طور مثال اسپری ها و واکس های متعددی در سراسر بازار وجود دارند که رانندگان از آن ها برای تمیز کاری داشبورد ماشین خود استفاده می کنند. ما در این بخش به چند مورد از محبوب ترین انواع واکس های داشبورد اشاره می کنیم پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به تمیز بودن فضای داخلی خودرو خود اهمیت می دهید و می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این محصولات کسب کنید ما را در ادامه این بخش همراهی نمایید.

واکس داشبورد ژله ای

واکس داشبورد ژله‌ای

همان‌طور که گفتیم انواع مختلفی از براق‌کننده‌ها در بازار وجود دارند که رانندگان از آن‌ها برای تمیزکاری داشبورد خود استفاده می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین انواع این محصولات واکس داشبورد ژله‌ای هست. این محصول بیشتر برای سطوح چرمی و پلاستیکی به کار می‌رود چراکه مواد استفاده‌شده در آن‌ها برای سطوح به‌شدت کاربردی بوده و ماندگاری زیادی دارد. این واکس با ایجاد یک‌لایه محافظ بر روی داشبورد علاوه بر درخشش سطح، باعث مرطوب شدن آن و همچنین مانع از آسیب دیدن داشبورد در برابر گردوغبار، چربی و نور خورشید نیز خواهد شد.

واکس داشبورد مایعواکس داشبورد مابع

 

واکس داشبورد مایع نیز یکی دیگر از انواع این محصولات است که توجه رانندگان بسیاری را به خود جلب کرده است چراکه این نوع واکس هم به‌صرفه تر است و هم از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. واکس داشبورد مایع نیز همانند نمونه ژله‌ای آن سبب رطوبت سطح و درخشندگی آن خواهد شد با این تفاوت که واکس مایع برخلاف ژله‌ای سبب محافظت از سطح داشبورد نخواهد شد.

اسپری براق کننده داشبورد ماشین

اسپری براق کننده داشبورد ماشین

اسپری براق‌کننده داشبورد ماشین نیز همانند نمونه های قبلی برای براق کردن و درخشان شدن هر چه بیشتر سطح داشبورد به کار می‌رود و با توجه به برند آن ممکن است از کیفیت ها و قیمت های گوناگونی برخوردار باشد؛ نکته قابل توجه در مورد این محصولات اینجاست که در اغلب اسپری‌ها، محلول هایی خوش بو نیز ترکیب می شود که رایحه فوق العاده دلنشینی را به کابین داخلی خودرو می بخشد.

قیمت واکس داشبورد ماشین

امروزه تولیدکنندگان و فروشندگان متعددی در سراسر بازار وجود دارند که انواع مختلفی از این محصولات را باکیفیت‌ها و قیمت‌های گوناگون در دسترس خریداران قرار می‌دهند. هرکدام از برندها با توجه به مواد اولیه‌ای که در ساخت محصولات خود به کار می برند قیمت های مخصوصی دارند؛ از طرف دیگر فروشندگان نیز عامل فوق‌العاده مهمی در قیمت‌گذاری این محصولات بشمار می‌روند بنابراین همواره سعی کنید برای خرید واکس داشبورد و سایر لوازم موردنیاز خود به مراکز خرید معتبر مراجعه کرده و از برندهای معتبر استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین ماشین پلاس یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی قطعات یدکی خودرو و سایر لوازم جانبی مورداستفاده برای اتومبیل‌ها هست که خریداران می‌توانند برای خرید محصولات موردنیاز خود به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و واکس داشبورد و سایر لوازم جانبی خودرو خود را با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و ضمانت اصلی بودن کالا خریداری نمایند.